fredag 23 december 2011

God jul



Årets julkort har förhoppningsvis landat i vännernas lådor. De kom verkligen iväg med sista tömningen, men jag bara vägrar köpa vanliga ful-frimärken. Knepigt att Posten inte gör A-post med julmotiv. Morr!

Men nu till det trevliga. Dan för dan. Dagen efter min födelsedag och dagen före julafton. Ni förstår ju, en riktigt höjdpunkt för den som gillar paket (jag!!). Köttbullarna är gjorda, rödkålen står och puttrar, skinkan är klar och provsmakad. Och det är vitt. Vi har åkt skidor, gjort snölykta och åka pulka. Det är enormt med snö, säkert 50 cm. En kritvit jul. Som en dröm.

Tack till er som kommer hit och läser och kommenterar. Det gör mig så himla glad. Och oavsett snö eller inte, önskar jag er en helt fantastisk jul!

6 kommentarer:

  1. Underbara familjebilder, vad ni är fina!

    Och var håller ni hus? Tittar jag ut så ser jag grönt och regndroppar på fönstren, så jag gissar att ni inte är i Alvsjö :) Vad mysigt med SNÖÖ!

    Önskar er en riktigt, riktigt fin julhelg! Njut med familjen!

    Kram!
    a.

    SvaraRadera
  2. God jul- vilka härliga julkort ni bjuder på!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tror minsann att vi fyller år på samma dag. Denna dagen mitt emellan var som världens längsta dag för mig när jag var liten. Inga paket på en hel dag! Vilket fint julkort ni gjort. God jul!

    SvaraRadera
  4. God Jul till dig kära granne :-)!!
    Du kan just nu hitta änglaspel på Åhlens till halva priset.

    Grattis också till det fina kakfatet!

    Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Men så härligt med en snörik jul.

    Grattis till dig i efterskott. Ha en fortsatt fin jul.

    SvaraRadera
  6. Vad fina ni är! Riktigt fina bilder :)
    Ha en fin fortsättning på helgerna!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera