torsdag 8 december 2011

Paris


Nu har Davis Ehrenstråhle gjort en Paris-guide i posterformat. Jag är fortfarande så lycklig över min Guide to Manhattan, men när han nu släpper Paris får jag knutar i magen. Ännu en favotirstad på väggen. Lockande, men jag lägger band på mig. Två kanske blir en för mycket... eller?


Finns på Artilleriet och på deras web shop. Och ifall om att det skulle vara så att någon verkligen inte vet vad de ska önska sig i julklapp, ja, då har de finfina julklappstips på hemsidan.

5 kommentarer:

  1. Tack fina du för tipset- älskar kartor;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. mm jag gillar den där. men jag älskar den med NY så jag ska nog köra på den istället. har haft den i shoppingkorgen ett par gånger utan att ta mig vidare. Men plötsligt händer det? Kanske inte just idag när jag köpte bäddset för 2000 (och då var det rabatt!!) nä, det får bli imorgon. Galet klickfinger för tillfället...

    SvaraRadera
  3. De är så, så fina! Jag la till en till önskelistan igår. NY står mig närmast om hjärtat :)

    SvaraRadera
  4. Hej! Tack för tipset. Det hade varit en perfekt julklapp till min man... Kram

    SvaraRadera
  5. Man kan ju alltid ha dom i olika rum :)

    SvaraRadera