lördag 31 december 2011

Slutet gott, allting gott


TACK för alla gratulationer - Ni är så enormt rara!

Nu är det bara timmar kvar. Vi njuter av förberedelser och doften av västerbottenostpajen i ugnen. Grabbarna är och hämtar skaldjur och jag funderar på håruppsättning och dukning. Jag har tagit fram min lilla svart och hoppas att det är Chanel gör skillnaden mellan mig och Barba-mamma.


Min franska kollega säger; "man är alltid klädd Chanel", sedan målar hon sina röda läppar med Chanel, smackar en gång och ser hur glammig ut som helst.

Vill egentligen bara titta in och önska er ett fantastiskt slut på året! Jag hoppas att ni får en enastående kväll oavsett om det blir brakfest eller hemmamys. Tack till er som kommer hit och läser - det förgyller mina dagar. Det här med blogg, att det kunde vara så kul. Det trodde jag aldrig, men jag har blivit övertygad gång på gång. Tack.

Jag önskar er all tänkbar lycka, framgång och kärlek och ett riktigt gott nytt år 2012.

Vi ses nästa år.
Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Gott Nytt År, Anna!

    Och så galet kul med den kommande bebisen! Vilken grej...!
    Skönt att illamåendet äntligen gett med sig. När jag väntade Viggo så kräktes jag i princip varje dag de första fem månaderna så jag vet allt för väl hur du kännt dig när du gått till sängs om kvällarna och nästan tackat Gud för att du tagit dig igenom ännu en dag utan att spy ner någon på jobbet eller på tunnelbanan. ;-)

    Hoppas ni får en härlig nyårskväll!

    SvaraRadera
  2. Vilken färg på nagellacket...lovely!!!
    Håller med din franska kollega :)

    Jag kan bara hålla med om bloggandet...att det skulle vara så kul. Japp!!

    önskar dig med en glammig kväll & ett helt underbart 2012
    Kram MAlin

    SvaraRadera
  3. Grattis till bebisen i magen! :)
    Och Gott Nytt År!! :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År Anna! Hoppas att ni hade en toppen kväll.

    Det måste den varit med DET nagellacket. Jag sprang runt som en galning för något år sedan i London för att hitta ett visst Chanel lack som var slut sålt överallt. Jag blev som besatt! ;)

    Kram från en nyårs-trötter!

    SvaraRadera