onsdag 29 februari 2012

Jag undrar just...


Kalvlever Anglaise med kapris, bacon samt kokt potatis eller vitlöksspäckad lammrostbiff med fetaostcrème, råstekt potatis och rosmarinsky eller ört- och västerbottenostfyllt kalkonbröst med calvadossås, rårörda tranbär samt klyftpotatis eller gognacsdoftande flamberad oxfilé med grön- och rosépepparsås samt fransk potatisgratäng eller vildsvinsfilé med Karl-Johansvampsås, pramesanspotatiskaka samt rönnbärsgelé.

Jag undrar just vad jag ska äta i kväll?

4 kommentarer:

  1. Låter som du var lite hungrig när du skrev inlägget ;) Vad blev det??
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Om dina senaste pinterestdrömmar (/planer?) blir verklighet, får vi ta del av dom då? Jag hoppas det! Älskar gravidbilder :)

    SvaraRadera
  3. Sv:
    Mitt tips är; Gör det! Gör det för din egen skull och bestäm sen vad du vill ha dom till! Du har inget att förlora och sen är det ju för tusan för sent. Gör det! :)

    Jag gjorde det här http://www.knaada.com/2010/03/som-en-ketchupflaska/

    SvaraRadera