onsdag 30 maj 2012

30: NATURE


Min föräldrar har anlänt till Stockholm efter en månad på pilgrimsvandring i Spanien. Samtidigt har min syster fått sin bebis. Äntligen! Jag har blivit moster. Så i dag är det fullt fokus på familjen, och inte naturen.

Men visst är den vacker? Grodblads-blomman som jag lyckligtvis hann föreviga innan Mr Rådjur mumsade i sig hela kalaset till kvällsmat. Morr! Kvar lämnade han röda "pinnar" i ett gäng gröna grodblad. Vi som hade det så fint...

Nature i fotoutmaning, hos Kristina (som också precis blivit mamma till en liten prins!) ser ni de andra bidragen.

A Photo a Day:
01: You | 02: Breakfast | 03: Something you adore | 04: Letterbox | 05: Something you wore | 06: Makes you smile | 07: Favourite | 08: Your sky | 09: Daily routine | 10: Childhood | 11: Where you sleep | 12: Close-up | 13: In your bag | 14: Something you’re reading | 15: Happiness | 16: Morning | 17: Water | 18: Something you bought | 19: Sweet | 20: Someone you love | 21: Reflection | 22: Your shoes | 23: Something old | 24: Guilty pleasure | 25: Something you made | 26: Colour | 27: Lunch | 28: Light | 29: Inside your fridge | 30: Nature | 31: You again

3 kommentarer:

  1. Åh, vad underbart med familjetid! Hälsa K och hennes lilla familj grattis med kram! Sitter här och blir rörd nu. Det är sömnbristen... Puss

    SvaraRadera
  2. Förresten, du vet väl att pilgrimsvandringen har varit min drömresa i många år? När jag tänker på vem jag skulle vilja gå med, så dyker du upp i mina tankar. Vore inte det ett framtidsprojekt, så säg? Puss igen och kram

    SvaraRadera
  3. Ja det är ju attans vad dessa rådjur äter allt som kommer i dess väg.

    SvaraRadera