onsdag 21 november 2012

Dagens tips


Control Freak från Tigi doftar sagolikt. Shampoo och balsan på Rusta för 79 kr/st får bli mitt bästa tips idag. Copyn 'Sold olny in professional salons' på baksidan däremot, kanske har tappat lite av sitt förtroendekapital, men bra är det! Dagens tips till sig själv eller en perfekt julklapp till någon som vill få kontroll på frissigt vinterhår. Nu är det hög tid att börja köpa julklappar för att undvika klapp-streseen.


Om man ändå beger sig till Rusta måste jag också tips om deras pappersdekorationer, 2-pack för 19 kr. Jag fick fatt i både snöflingan och den runda saken i vitt, som kommer dingla över vårt julbord med inspiration från bilden nedanför. Om jag får bestämma alltså (har en svag känsla att min man kommer att ha synpunkter på detta...).

Bildkälla: Sweet Paul

3 kommentarer:

  1. Var på Rusta igår och handlade både bollar och snöflingor, schampot får jag köpa nästa gång, tack för tips :)

    SvaraRadera
  2. Mina bollar från dagens Kungens Kurva-shopping ligger fint och väntar på att åka upp i taket på jul. Vi kommer få det så fint, du och jag vid våra julbord! :)
    Och har männen synpunkter kan de väl mötas upp i centrum och beklaga sig för varandra. Det är varje kvinnas rättighet att få ha lite bollar i taket på julafton, tycker jag. ;)

    SvaraRadera