onsdag 27 november 2013

Dagens köp


Igår gick jag förbi Granit på Humlegårdsgatan, en av Granits finaste butiker om du frågar mig. Tur för min plånbok att jag inte kunde bära en massa påsar för köplusten vaknade till liv och köpsignalerna haglade. Den stora led-stjärnan, den ombloggade lyktan i koppar, julkulor i silver, guld och koppar och finfina etiketter. Mycket fint var det. 


Det slutade i alla fall med ett svart kalenderljus för 39 kronor. Det fiffiga är (som jag absolut inte kunde räkna ut utan att fråga...) är att på baksidan av ljuset går siffrorna från 24 ner till1, nedräkning. Smart där! På söndag tänder vi på. 

5 kommentarer:

  1. Jättefint! Är det inte söndag snart? :-)

    SvaraRadera
  2. Och ett leoljus ;) Det jag ångrar mest efter USA-resan är att jag inte köpte fler Voluspaljus för typ 16 dollar burken… HUR kunde jag nöja mig med.. ETT?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag veeeet! Jag känner alltid samma sak. Varför köpte jag inte fler? :)

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera