fredag 13 december 2013

Golden Gate


På min önskelista. Rosetten av alla rosetter, knottrig Hortus, Kulan och Bless this house från tomtelandet på Strandvägen. Tom Dixon och finaste, finaste Hurricane lyktorna.  


Blev skyltfönsterförälskad i den här ringen i onsdags på väg till årets lyxlurre på Grodan (om ni gillar Biff Rydberg, missa inte!). 


I väntan på 40-årspresenten til mig själv från mig själv skulle jag gärna gå runt i det här och tjusa upp mig. 


Diamantformer kanske? Den här eller den här kan komma väl till bruk chez moi. 




Kulan är ju egentligen bara för väldigt snälla barn som fortfarande tror på tomten, men precis när jag satt och dreglade över dem fick jag tips om dessa. Tror minsann att två Elegance modell lång skulle passa fint. Bättre än fint. Fin-fint och så kan vi göra något kul av mellanskillnaden på nätta 2200 kr (för två kulor) i stället. 


1 kommentar:

  1. *Fniss* Väldigt snälla barn, finns sådana?

    Hur som helst så tror jag absolut på tomten om det ska vara nödvändigt för å få sig lite glimmer å guld i jul ;)

    Ingen tokig lista det där!

    SvaraRadera